CareBuilder är mer än bara ett journalsystem. Det går lätt att anpassa systemet till förändringar och nya behov i verksamheten genom att komplettera med flera separata tilläggsmoduler.
Hanterar incidenter/avvikelser samt klagomål och synpunkter, arbetsmiljöavvikelser med mera. Ger möjlighet att utreda systematiska brister och önskemål i verksamheten som behöver åtgärdas som en del i kvalitetsarbetet.
Ledningssystem för systematiskt kvalitetsarbete till vård och omsorgsverksamheter integrerat med CareBuilder Journalsystem enligt SOSFS 2011:9. Innehåller ett omfattande bibliotek med dokument du själv kan ändra i för att passa din verksamhet.
Ett komplett underlag för fakturering och löner som kan verifieras direkt i systemet och sedan exporteras ut i anpassat Excel format, för inläsning i ekonomisystem. Hanterar även extra ersättningar och omkostnader samt utlägg för exempelvis familjehem.
Ger möjlighet till både skräddarsydda enkäter för exempelvis anhörigundersökningar och standardiserade undersökningar såsom AUDIT. Resultatet av registrerade svar visas grafiskt för jämförelser över tiden.
En online demo tar 30-60 minuter och genomförs via din webbläsare och telefon eller via personligt besök.
Du får en bra överblick av journalsystemet och hur CareBuilder kan hjälpa dig som verksamhetsstöd.